Obsługa klienta
Polityka zwrótów
Nasze produkty wytwarzane są na wskazane, indywidualne wymiary klientów, w związku z czym zamówione towary NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI.
Wyślij zgłoszenie
Reklamacje
Wypełnij poniższy formularz, aby zgłosić reklamację. Poniżej formularza znajdziesz wskazówki jak poprawnie go wypełnić.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wykonanie wyraźnego zdjęcia całego zamówienia wraz ze wszystkimi otrzymanymi elementami oraz kartonem z naklejką. Zdjęcie powinno obejmować cały zestaw w sposób czytelny i dobrze oświetlony.
Prosimy o wykonanie wyraźnego zdjęcia całego zamówienia wraz ze wszystkimi otrzymanymi elementami oraz kartonem z naklejką. Zdjęcie powinno obejmować cały zestaw w sposób czytelny i dobrze oświetlony.
Aby umożliwić dokładną ocenę wymiarów rolety, prosimy o wykonanie dwóch wyraźnych zdjęć rolety – jedno przedstawiające szerokość rolety złożonej, drugie wysokość rolety rozłożonej. Jeżeli zamówienie obejmowało więcej sztuk produktu, prosimy o przesłanie zdjęć wszystkich otrzymanych egzemplarzy, wraz z widocznymi wymiarami każdego z nich.Upewnij się, że:
- zdjęcia są w dobrej jakości i wyraźne,
- cała roleta oraz miarka są w pełni widoczne,
- wymiary można łatwo odczytać ze zdjęcia.
Aby umożliwić dokładną ocenę wymiarów moskitiery, prosimy o wykonanie dwóch wyraźnych zdjęć złożonej moskitiery – jedno przedstawiające wysokość, drugie szerokość, zgodnie z przykładowymi zdjęciami. Miarka powinna znajdować się ok.3 cm od profilu w głąb moskitiery. Jeżeli zamówienie obejmowało więcej sztuk produktu, prosimy o przesłanie zdjęć wszystkich otrzymanych egzemplarzy, wraz z widocznymi wymiarami każdego z nich.Upewnij się, że:
- zdjęcia są w dobrej jakości i wyraźne,
- cała moskitiera oraz miarka są w pełni widoczne,
- wymiary można łatwo odczytać ze zdjęcia.
Prosimy o wykonanie wyraźnego zdjęcia przód-tył złożonej oraz rozłożonej rolet. Jeżeli zamówienie obejmowało więcej sztuk produktu, prosimy o przesłanie zdjęć wszystkich otrzymanych produktów złożonych, tak aby był widoczny kolor.
Prosimy o wykonanie wyraźnych zdjęć całego kartonu oraz uszkodzonych elementów. Zdjęcia powinny obejmować zarówno cały karton, jak i widoczne uszkodzenia.