Zasady wysyłki

TERMIN I SPOSÓB DOSTAWY
 

1. MW Group s.c. W. Patro, M. Jakubiec, zobowiązuje się dostarczyć zamówiony przez Klienta Towar w terminie nieprzekraczającym 7 (siedmiu) dni od dnia przyjęcia przez sklep MW Group s.c. W. Patro, M. Jakubiec, zamówienia złożonego przez Klienta; względnie od momentu otrzymania przez MW Group s.c. W. Patro, M. Jakubiec, od Klienta zapłaty za Towar wraz z kosztami przesyłki (jeżeli są należne) – w przypadku płatności z góry; jednakże czas dostawy wynosi zazwyczaj od 4 (czterech) do 8 (ośmiu) dni roboczych od momentu złożenia zamówienia względnie od momentu otrzymania przez MW Group s.c. W. Patro, M. Jakubiec, od Klienta zapłaty za Towar wraz z kosztami przesyłkami (jeżeli są należne) – w przypadku płatności z góry.

2. Dostawa Towaru jest realizowana za pośrednictwem firm kurierskich, na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu. MW Group s.c. W. Patro, M. Jakubiec, nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.

3. W przypadku odbioru osobistego dokument potwierdzający dokonanie zakupu (Faktura Vat lub paragon) zostanie wydany odbierającemu wraz z towarem.

4. Nabywca może wybrać jedną z opcji dostawy Produktów:

> Odbiór osobisty pod adresem: ul. Babiogórska 24/10, 43-300 Bielsko-Biała
> Przesyłka kurierska

5. Dostawa przez kuriera realizowana jest na terenie Polski.

6. Czas dostawy zależy od wybranego przez Nabywcę sposobu dostawy Produktów. Informacja o zmianie statusu zamówienia będzie wysyłana drogą mailową.

7. Doręczenie przesyłek przez kuriera odbywa się w dniach roboczych (poniedziałek-piątek z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), na podany przez Kupującego adres. Dostawa jest realizowana w godzinach roboczych (standardowo 8-18).

8. Odbiorca przesyłki powinien przy odbiorze, w obecności kuriera dokonać sprawdzenia stanu zewnętrznego przesyłki. W razie stwierdzenia ubytków lub uszkodzeń (tj. wgniecenia, złamania, rozerwania lub inne), odbiorca przesyłki powinien w obecności kuriera sporządzić protokół szkody, albo w przypadku stwierdzenia ubytków lub uszkodzeń po odbiorze przesyłki wezwać kuriera w ciągu 7 dni od jej odebrania w celu sporządzenia protokołu szkody oraz poinformować Sprzedającego o zaistniałej sytuacji.

9. Odbiór osobisty pod adresem ul. Babiogórska 24/10, 43-300 Bielsko-Biała możliwy jest w dniach i godzinach pracy biura, najpóźniej w ciągu 3 dni, od momentu wysłania informacji na adres e-mail Kupującego o przygotowaniu zamówienia do odbioru. W przypadku nieodebrania Produktów we wskazanym terminie, sprzedający może odstąpić od Umowy informując o tym Kupującego poprzez przesłanie wiadomości na adres e-mail Kupującego.

10. Odbiorca zamówienia pod adresem ul. Babiogórska 24/10, 43-300 Bielsko-Biała powinien okazać potwierdzenie zamówienia, otrzymanego drogą mailową.